Deception on his mind

Lån boka

Tilgjengeleg som:

Om boka

• Havers, Barbara (fiktiv person)
  • Lynley, Thomas (fiktiv person)
  • Essex (Storbritannia)
Ny krimroman fra den populære og kritikerroste forfatteren Elisabeth George. Barbara Havers' pakistanske venner er dratt til Essex for å hjelpe familien i en vanskelig sak. Rett etterpå leser Barbara i avisen at en pakistaner er funnet drept i Essex, og hun kobler dette med naboens reise. Hun drar for å se om hun kan gjøre noe - og blir dratt inn i etterforskningen som kontaktperson mellom pakistanerne og politiet. Pakistanerne mener morderen befinner seg utenfor deres rekker, og politiet frykter raseuroligheter. Kulturforskjellene er store, og det virker som alle har noe å skjule. Langsomt avdekkes sannheten, og i løpet av etterforskningen oppstår et varmtvennskap mellom Barbara og naboen Azhar.

Utgåver